cílevědomý koučink
Cílevědomý koučink
Cílevědomý koučink je název rekvalifikačního kurzu Kouč/koučka, který je primárně směřován do pracovní oblasti, ale jeho přínos poznáte i v osobním životě. Lze jej využít pro rozvoj podřízených, kolegů nebo si založit vlastní koučovací praxi. Účastníci se naučí teoretické i praktické vedení koučovacího procesu od A do Z.
Vzdělávací program je akreditován MŠMT (č. j. MSMT-6464/2024-5) v rozsahu 120 hodin.
25. 10. 2024 - 21. 11. 2025
13 dní
online
95 000 Kč *
- Vést koučovací proces od začátku do konce
- Využít získané informace v pracovním i osobním životě
- Pracovat lépe s vlastní motivací i motivací ostatních
- Rozvíjet své kolegy a zvyšovat efektivitu práce
- Orientovat se v relevantních psychologických teoriích
- Používat nástroje potřebné k dosahování ambiciózních cílů
„Koučink odemyká potenciál člověka a maximalizuje jeho růst.“
Lektoři
PhDr. František Hroník
Od 90. let se František Hroník jako jeden z prvních v českém a slovenském prostředí věnuje kognitivně behaviorální psychologii, kterou úspěšně propojuje s business prostředím. Je to zkušený kouč, lektor, významný odborník v oblasti řízení lidských zdrojů, ale také úspěšný manažer. František Hroník založil vlastní vzdělávací společnost MotivP a byl dvakrát finalistou soutěže Manažer roku (2008, 2012).
Koučuje kontinuálně od roku 1994, mezi jeho klienty se řadí TOP manažeři prestižních organizací, ale i stovky dalších klientů na různorodých pozicích. Koučinkovou školu vede od roku 2012 a ve svém oboru patří mezi tuzemskou špičku.
PhDr. Marie Pečená
Mgr. Alexandra Slobodníková Čmáriková, Ph.D.
Harmonogram kurzu
25. 10. 2024: Základy koučování
František Hroník
První prezenční kurz je úvodem do pojetí koučování, jeho základních východisek. Krátký úvod do nedávné historie koučování. Představení koučování jako metody rozvoje, která se
zaměřuje na uvolňování potenciálu pro dosahování smysluplných, významných cílů jednotlivců nebo týmů. Odlišení od mentorování, terapie a poradenství.
5. 12. 2024: Koučovací proces
Marie Pečená
V první části tohoto modulu se zaměříme na představení koučovacího procesu a jeho tří základních kroků: assessment, stanovení cílů a volby postupů při jejich naplňování.
Assessment: Prvním krokem v koučovacím procesu je assessment, který zahrnuje detailní analýzu současné situace koučovaného. Jde o systematické prozkoumání motivace, identifikace a zhodnocení očekávání různých zainteresovaných subjektů a také možná zpětná vazba, která je koučovaným poskytována.
Stanovení cílů: Stanovení cílů je klíčovým aspektem koučovacího procesu, protože dobře definované cíle poskytují motivaci a směr, což koučovanému usnadňuje soustředit se na konkrétní výsledky. Zaměření na vytvoření představy budoucnosti. Práce s akronymem BUS (Cílem, který je „beautiful“, „useful“, „smart“).
Volba postupů při jejich naplňování: Třetím krokem je volba postupů, což zahrnuje plánování konkrétních kroků a strategií, které koučovanému pomohou dosáhnout stanovených cílů. Zaměření na problémy, obtížné úkoly, které před koučovanými na cestě k cíli vyvstanou, pomoc při využití nejrůznějších postupů, technik a nástrojů.
6. 12. 2024: Koučovací techniky a postupy
Marie Pečená
13. - 14. 2. 2025: Koučovací metody
Alexandra Slobodníková-Čmáriková
14. 3. 2025: Koučovací otázky
Alexandra Slobodníková-Čmáriková
25. 4. 2025: Osobnost kouče a jeho role
František Hroník
23. 5. 2025: Kompetence kouče
František Hroník
12. 6. 2025: Složité situace v koučování
Marie Pečená
13. 6. 2025: Podpora klienta při osobním
a profesním rozvoji
Marie Pečená
19. 9. 2025: Specifika různosti klientů
Alexandra Slobodníková-Čmáriková
24. 10. 2025: Vyhodnocování efektivity procesu koučování
Alexandra Slobodníková-Čmáriková
21. 11. 2025: Závěrečná zkouška, vystavení certifikátu
Proč firemní vzdělávání s MotivP
1500+
Komplexní vzdělávání
Tým lektorů
Systém FILIP
Rádi vám připravíme školení na míru
Příručka
TV Studio
VIRTUÁLNÍ KURZ
Pojďme se pobavit o spolupráci, vyplňte prosím formulář
Těšíme se na spolupráci
Filip z MotivuP
tel. / mobil
e-mail
+420 773 911 999
filip@motivp.com